یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر استفاده از ظرفیت اساتید، متخصصین و پژوهشگران در بخش تولید تصریح کرد: افزایش نرخ بازدهی و بهره‌وری تولیدات کشاورزی مهمترین هدف پژوهشگران و محققان مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در جمع کارکنان مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در حوزه کشاورزی گفت: اینگونه فعالیت‌ها زمینه افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی استان سمنان را فراهم می‌کند.

امام جمعه سمنان با اشاره به کمبود نیروی کار ساده در بخش صنعت استان اظهار کرد: از سوی دیگر بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده امکان اشتغال در بخش‌های مختلف را ندارند که امور پژوهشی و تحقیقاتی می‌تواند بستر مناسبی برای اشتغال این جوانان بااستعداد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت ارتباط بخش پژوهش با بخش اجرا افزود: مقام معظم رهبری بارها بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در کشور تاکید فرموده‌اند که این مهم مقدمه جهش تولید در کشور محسوب می‌شود.

وی زمینه‌سازی برای مشارکت آحاد مردم در بخش تولید را ضروری دانست و گفت: مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاهی اگر با بخش صنعت و تولید ارتباط نداشته باشند تحویل آفرین نخواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر استفاده از ظرفیت اساتید، متخصصین و پژوهشگران در بخش تولید تصریح کرد: افزایش نرخ بازدهی و بهره‌وری تولیدات کشاورزی مهمترین هدف پژوهشگران و محققان مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان باشد.

امام جمعه سمنان با تقدیر از تلاش مسئولان و کارکنان این مرکز ابراز امیدواری کرد: امیدواریم محصول فعالیت‌های این مرکز، رشد و پیشرفت استان سمنان در بخش کشاورزی و منابع طبیعی باشد.

در ابتدای این جلسه خانم «فرزانه بهادری» رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در سخنانی به تشریح اقدامات و پروژه‌های انجام شده در این مرکز پرداخت.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در استان در این برنامه از آزمایشگاه، مزارع کشاورزی، گیاهان دارویی و زنبورداری این مرکز بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha